ztzt ztzt
917
BLOG

Czy prokurator Kopczyk ma FSB za partaczy i idiotów ?

ztzt ztzt Polityka Obserwuj notkę 12

Przedstawiciel Wojskowej Prokuratury Okręgowej w Warszawie, podpułkownik Karol Kopczyk, dostał od rosyjskiej prokuratury pobrane we wrześniu próbki z wraku Tupolewa. Cieszy się jak dziecko i chwali, ze są one w nienaruszonym stanie:

"Znajduje się (materiał dowodowy-przyp.mój) w takim stanie, w jakim został zabezpieczony, tj. w kopertach bezpiecznych, w których został umieszczony przez polskich biegłych w mojej obecności. Również banderoleznajdują się w nienaruszonej formie"

Może ktos mnie poprawi, ale otwierać i zamykać koperty, również "bezpieczne",bez uszkodzenia banderoli,  to w FSB potrafią zapewne nawet stażyści.

W historii służb specjalnych otwieranie kopert , zarówno lakowanych, jak oklejonych banderolami, taśmami samoprzylepnymi "Scotch" i.t.p. to kiedyś klasyka, a obecnie dziecinnada. Przypominam sobie film o przedwojennym II  odziale sztabu generalnego, takie koperty otwierali i zamykali bez śladu w niemieckim pociągu przejezdzającym polski  "korytarz" w drodze do Wolnego Miasta, wskakując do niego w  biegu. Kiedyś przeczytałem też o technice stosowanej w latach 70. W ciągu paru minut potrafiono otworzyć i zamknąć bez śladu kopertę lakowaną, wykorzystując do tego amalgamat i mały ogrzewacz. Nawet lak pozostawał oryginalny.

A dziś ? Szkoda gadac. Prokuratura po prostu "rżnie głupa".

ztzt
O mnie ztzt

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka