ztzt ztzt
2423
BLOG

Wieszanie obozowych SS-manek to "zemsta Polaków"

ztzt ztzt Polityka Obserwuj notkę 19

Miałem o tym nie pisać, ale swoimi przemyśleniami na temat URZE Historia przekonał mnie Zdzisiu Sztorm, ze polityki historiycznej nie należy odpuszczać.                                                                                                                               To tyle co do Sztorma, bo nie zamierzam z nim polemizować, jałowe zajęcie.

Moja ulubiona Gazeta Wyborcza zamieściła materiał (recenzję z książki) o tym, jak to Polacy mordowali po wojnie. To niby stadard, ale jest jedna nowość (nie śledzę GW zbyt pilnie, moze ktoś wyprowadzi mnie z błędu?). Otóz Polacy nieludzko mścili się też na Niemcach , co moja ulubiona Gazetka oczywiście potępia. Zemsata rzecz nieładna, fakt.  Zwłaszcza krwawa zemsta na kobietach. Tekst tekstem, ale redaktorzy dobrze wiedzą , ze nie ma to jak walić czytelnika po oczach obrazkiem, tu najlepiej makabrycznym. Ilustracje są najważniejsze, zapadają w pamięc. A tekst...mało kto dokładnie przeczyta. Zresztą w tekscie  i tak nie będzie ANI SŁOWA wyjaśnienia.

I taki obrazek widzimy - wiszące trupy młodych, całkiem cywilnie odzianych,  niemieckich  kobiet a w tle przyglądający się tej makabrze licznie zebrani Polacy.  Może nawet wcześniej je gwałcili ? Podpis enigmatyczny - "Egzekucja na Biskupiej Górce, rok 1946" . 

A teraz zagadka.

Ilu czytelników Duzego formatu wie, że na Biskupiej Górce powieszono wtedy , skazane na śmierć wyrokiem sądu w Gdańsku,  zwyrodniałe SSmanki,  bestie ludzkie, Aufseherin z obozu w pobliskim Stuthoffie?

Ilu  młodych, wykształconych czytelników GW  wie co to był za obóz,  gdzie się mieścił, kogo i dlaczego ,dziesiątkami tysięcy , zamordowano w tym obozie?

 

wyborcza.pl/magazyn/1,126180,11754601,Polska_jak_lej_po_bombie.html

 

ztzt
O mnie ztzt

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka